سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























تکنولوژی و گروههای آموزشی سروآباد

رسالت

( جوابیه به سایت زریوار خبر مریوان )

مفهومی که از این واژه برداشت می شود این است که انجام بهینه ی امر یا مسئولیتی خاص بر دوش فردی گذاشته می شود تا در صورت امکان به مناسب ترین شکل ممکن نسبت به پیاده کردن آن اقدام نماید . نکته بارز رسالت ، تعهدی است که به آن غنا می بخشد به طوری که اگر این تعهد ، طعمه ای شد تا به کام ناکامان خوش آید دیگر رسالت ، مفهوم ارزشمند خود را از دست داده است .

حال اگر این رسالت ، رسانه ای باشد ، اهمیت تعهد در آن دوچندان است چرا که در دنیای مجازی امروز، آسان ترین شکل ممکن برای ارتباط با مردم و آگاه کردن آنان ، رسانه های مجازی است .

هدف از این نوشته نگاهی واقع بینانه به موضوعی است که در سایت زریوار خبر مریوان پیرامون مدیریت جدید آموزش و پرورش سروآباد منتشر شده بود . این سایت به دنبال انتصاب آقای محمد عزیزی به سمت مدیریت آموزش و پرورش سروآباد ، عنوان کرده بود که 7 نفر از کارمندان این اداره به دلیل عدم رضایت از این انتصاب ، از اداره رفته یا قصد رفتن دارند !

حال باید از مدیریت سایت زریوار خبر مریوان پرسید که : تعهد در رسالت رسانه ای ، کجای این خبر ایستاده است که نمودی از آن نیست ؟ چگونه می توانید راحت خبرهای کذب و بی اساس را روانه بازار کنید به این امید که خریداری بیابید؟ شما جامعه فرهنگی را چه پنداشته اید ؟ هیچ کس کذب بودن این خبر را نداند کارمندان و معلمان آموزش پرورش سروآباد می دانند که این خبر خلاف واقع است و از کانالی گل آلود آب می خورد . اصلا فرض یر این باشد که این خبر کذب و بی پشتوانه ، آنگونه باشد که شما می گویید مگر قرار است همه موافق یا مخالف باشتد ؟کسی که مخالف نداشته باشد یا دیکتاتوری است که کسی جرات اعتراض ندارد یا اندیشه ای ندارد که محک بخورد تا مخالفان و موافقان دیدگاه خود را پیرامون آن بروز دهند .

در هر حال این را بدانید که در آموزش و پرورش سروآباد هیچ آبی گل آلود نشده تا شما از آن ماهی بگیرید!  

  خدا روزی تان را جای دیگر حوالت کند !


نوشته شده در یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/11/23ساعت 1:7 عصر توسط محمدکوهیار ازم نظرات ( ) |


Design By : Pichak